Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Канівець М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Канівець М. В. 
Використання модульно-рейтингової системи навчання при вивченні курсу "Основи психології та педагогіки" [Електронний ресурс] / М. В. Канівець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_26
Висвітлено досвід використання модульно-рейтингової системи навчання під час вивчення курсу "Основи психології і педагогіки" в НТУ "ХПІ". Розкриті поняття "модуль" і "рейтинг"; умови впровадження модульно-рейтингової системи навчання. Обгрунтовано переваги використання цієї системи навчання для студентів і викладачів.Освещен опыт использования модульно-рейтинговой системы обучения при изучении курса «Основы психологии и педагогики» в НТУ «ХПИ». Раскрыты понятия «модуль» и «рейтинг». Выделены условия внедрения модульно-рейтинговой системы обучения. Обоснованы преимущества использования этой системы обучения для студентов и преподавателей.The article describes the experience of using module-rating system while teaching the course “Fundamentals of Psychology and Pedagogics” at NTU “KhPI”. The terms “module” and “rating” are explained. The conditions of implementation of module-rating system are given. The merits of this training system for students and teachers are described.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.423 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Михайличенко В. Є. 
Готовність студентів до саморозвитку: сутність і структура [Електронний ресурс] / В. Є. Михайличенко, М. В. Канівець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 304-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.177 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Романовський О. Г. 
Сутність професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців та його механізми [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, М. В. Канівець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.98 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Михайличенко В. Є. 
Самоконтроль як важлива умова саморозвитку особистості студента [Електронний ресурс] / В. Є. Михайличенко, М. В. Канівець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 422-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_89
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського